• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
Stichting Phusis

Stichting Phusis

wonen en werken

  • Facebook
  • LinkedIn
inlog medewerkers
  • Home
  • Wonen
    • Onze locaties
  • Werken
    • Onze locaties
  • Over ons
    • Over ons
    • Bestuur
    • Bewoners aan het woord
    • Kwaliteit
      • Vertrouwenspersonen
      • Klachtenregeling bewoners
      • Caren Zorgt
      • Resultaat/SROI
      • Jaarverslag
      • Downloads
    • Medezeggenschap
    • Samenwerkingen
    • Leidende principes
  • Nieuws en publicaties
    • Nieuws en publicaties
    • Jaarverslag
    • Vrije tijd
    • Publicaties
    • Activiteiten
  • Vacatures
    • Vacatures
  • Contact en aanmelden
Je bent hier: Home / Over ons / Klachtenregeling bewoners

Klachtenregeling bewoners

We werken met mensen. Helaas kan er in de communicatie tussen mensen, of in de uitvoering van de praktische zorg wel eens ongenoegen ontstaan. We vangen dat graag goed op. Phusis heeft daarom een klachtenregeling voor bewoners. Hierin staat de werkwijze en de stappen die bewoners kunnen ondernemen.

Tips
Phusis staat voor groei, doen groeien, ontwikkeling en bloei. Er zijn altijd dingen die verbeterd kunnen worden bij Phusis. Heb je als professional een tip, meld dit dan bij een medewerker, via telefoonnummer (0592) 30 22 52 of via de mail info@stichtingphusis.nl. Je kunt ook mailen naar de kwaliteitsfunctionaris, kwaliteit@stichtingphusis.nl.

Werkwijze
Hieronder staat beschreven op welke manier je kunt omgaan met een klacht.

1.        Bespreek je klacht met je begeleider.

De eerste stap is het bespreken van je klacht met je begeleider. Doe dit op een rustig moment. Je kunt ook contact opnemen met de zorgcoördinator als het gesprek met de begeleider geen oplossing biedt. Of misschien vind je het gewoon prettig als de zorgcoördinator betrokken is bij het gesprek.
Bij het bespreken van je klacht kun je ook hulp vragen aan de vertrouwenspersoon of de klachtenfunctionaris.

2.        Klacht indienen bij de Klachtencommissie

De tweede stap is het indienen van een formele klacht bij de onafhankelijke klachtencommissie voor bewoners: Quasir. Dit is een meer formele procedure dan het bespreken van je klacht met je begeleider. Deze stap kun je nemen als je er niet samen uitkomt.

Contactgegevens Klachtenfunctionaris Quasir
Telefoonnummer: 06-484 455 38 (9.00 tot 17.00 uur ma t/m vr)
Mailadres: bemiddeling@quasir.nl

 

 

Primary Sidebar

Over ons

  • Over ons
  • Bestuur
  • Bewoners aan het woord
  • Kwaliteit
    • Vertrouwenspersonen
    • Klachtenregeling bewoners
    • Caren Zorgt
    • Resultaat/SROI
    • Jaarverslag
    • Downloads
  • Medezeggenschap
  • Samenwerkingen
  • Leidende principes
'de kracht om besluiten te nemen en zelf richting te geven'

Footer

Contactgegevens

T: (0592) 30 22 52
E: info@stichtingphusis.nl

Bezoekadres
Oosterhoutstraat 9A
9401 NA Assen

Postadres
Postbus 744
9400 AS Assen

Stichting Phusis

  • Wonen
  • Werken
  • Vrije tijd

Over ons

  • Over ons
  • Bestuur
  • Bewoners aan het woord
  • Kwaliteit
    • Vertrouwenspersonen
    • Klachtenregeling bewoners
    • Caren Zorgt
    • Resultaat/SROI
    • Jaarverslag
    • Downloads
  • Medezeggenschap
  • Samenwerkingen
  • Leidende principes

Copyright © 2023 · Stichting Phusis | Klachtenregeling | Privacyverklaring